Abidin-ayrılığın-yükünü-kaldıramayız


Ayrılığın Yükünü Kaldıramayız

Ayrılığın yükünü kaldıramayız
Birbirimizden başka yar bulamayız
Bizi böyle deliye çeviren aşkı
Zincire vursakta durduramayız

Bensiz mutluluğa kavuşamazsın
Yüzlerce askın olsa avunamazsın
Tenindeki çıglık her yerden duyulur
Baskasıyla yerimi dolduramazsın

Benim saçlarıma karları yağdıran
Seninde yüzüne çizgiler doldurur
Tükenmez inanki aşktır varolan

Ne yaptımsa beni bırakmadı sevdan

Boşver üç günlük dünyayı ben seninim
Sevgilim sevip sevilerek ölelim
Bazen sıcak bazen soğuk ayrılmadan
Sensiz asla yaşayamam

Boşver üç günlük dünyayı ben seninim
Sevgilim sevip sevilerek ölelim
Biraz dövüş biraz barış ayrılmadan
Sensiz asla yaşayamam

Söz-Müzik: Yıldız Tilbe

1 yorum:

ahmet dedi ki...

SİTE GÜZEL benim istemede bakmanızı tavsiye ederim www.sarkidinle.blogcu.com
Bu sitede birçok şarkıcının şarkılarını dinleyebilir ve kliplerini izleyebilirsiniz.
Müzik dinle mp3 dinle müzik indir mp3 indir